دکتر یاسر منش
12 آذر 1402 1402-09-27 12:01دکتر یاسر منش

معرفی
دکتر یاسر منش، به عنوان کارشناس واردات خارجی با تجربه و تخصص چشمگیر در زمینه بازاریابی و فروش میباشد. او متولد سال ۱۳۷۵، در شهر تهران و اهل ولنجک است.
یاسر منش با گذراندن مراحل تحصیلی خود در دانشگاههای برتر کشور، از جمله دانشگاه بوعلی سینا همدان در مقطع کارشناسی و دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش در زمینه بازاریابی، به عنوان یک افراد پرشور و با انگیزه شناخته میشود. او رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد را در دو سال متوالی، به ترتیب در سالهای ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸، کسب نموده است و در حال حاضر دوره دکتری خود را در دانشگاه شهید بهشتی با گرایش بازاریابی ادامه میدهد.
او به عنوان کارشناس مشاوره و فروش در مدرسان شریف فعالیت کرده و همچنین تجربیات موفقی در زمینه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی و فروش در شرکتهایی چون آژانس تبلیغات دیجیتال دیما و همکاران سیستم به دست آورده است. با مهارتهایی چون تدوین marketing plan، استفاده از نرمافزارهای مختلف مانند Photoshop، WordPress و SPSS، او به عنوان یک فرد با دانش گسترده و توانمند در حوزه بازاریابی و فروش شناخته میشود.
کارشناس واردات خارجی
کارشناس مشاوره و فروش
مدرس دانشگاه
-
- کارشناسی مدیریت بازرگانی
گرایش : بازرگانی
موسسه/دانشگاه : دانشگاه بوعلی سینا همدان
سال تحصیل: ۱۳۹۳ – ۱۳۹۷ - کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
گرایش : بازاریابی
موسسه/دانشگاه : دانشگاه تهران
سال تحصیل: ۱۳۹۷ – ۱۳۹۹ - دکتری مدیریت بازرگانی
گرایش : بازاریابی
موسسه/دانشگاه : دانشگاه شهید بهشتی
ورودی سال ۱۳۹۹
- کارشناسی مدیریت بازرگانی
- کارشناس مشاوره و فروش
مدرسان شریف – تهران
مهر ۱۳۹۷ – خرداد ۱۳۹۸ - مدرس
دانشگاه ها و آموزشگاه های تهران
آغاز همکاری از : مهر ۱۳۹۸ - کارآموز دیجیتال مارکتینگ
آژانس تبلیغات دیجیتال دیما – تهران
آذر ۱۳۹۸ – بهمن ۱۳۹۸ - کارشناس بازاریابی
همکاران سیستم – تهران
مهر ۱۴۰۱ – دی ۱۴۰۱ - کارشناس بازاریابی و فروش
موسسه نگاره – تهران
آغاز همکاری از : مهر ۱۴۰۱
- رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد مدیریت 1397
خرداد ۱۳۹۷ - رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد مدیریت 1398
اردیبهشت ۱۳۹۸ - رتبه یازده کنکور دکتری مدیریت بازرگانی 1399
خرداد ۱۳۹۹
-
کتاب اصول مدیریت بازاریابی
ناشر : نگاه دانش
مهر ۱۴۰۱ -
سنجش فناوریهای چندکااله با نقش میانی ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: آژانس مسافرتی علی بابا)
ناشر : هجدهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت
آذر ۱۴۰۰ -
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر قصد ادامه خدمت گرفتن کاربران در سیستم دوچرخه اشتراکی
ناشر : سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 14000
اسفند ۱۴۰۰
- فوتوشاپ
- وردپرس
- gams
- Expert Choice
- نرم افزار spss
- lisrel
- مهارتهای کامپیوتر icdl
- end note
- زبان انگلیسی – مدرک زبان TOLIMO